حمله پهپادی اسرائیل به یک خودرو در مرز لبنان و سوریه + فیلم (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۵ پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی زیر آتش حزب‌الله (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازدید رئیس جمهور از سامانه شبیه‌ساز پل فرماندهی کشتی سازمان ملل: بیش از ۱.۴ میلیون نفر از سودان فرار کرده اند | قحطی در حال نزدیک شدن است لحظه شکار پهپاد آمریکایی بر فراز مأرب یمن + فیلم نفوذ حماس به سرویس‌های جاسوسی اسرائیل بیانیه راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: حج، یک سفر معنوی انسان‌ساز و سرآغاز تحول و تعالی است رئیسی از بندر نوشهر بازدید کرد گلایه امام جمعه موقت تهران از مصوبه مجلس برای تعطیلی شنبه‌ها آیت‌الله علم‌الهدی: سیل اخیر یک بحران غافلگیرکننده بود| ابراز تسلیت به خانواده‌های داغدار مشهد و خراسان رضوی شماره شهدای نوار غزه به ۳۵ هزار و ۳۰۳ تن رسید رئیسی: اقدامات انجام‌شده برای اقتصاد دریامحور در کشور کافی نیست تعیین محل جدید سفارت جمهوری آذربایجان در ایران فرمانده کل ارتش: جهان به دو دوره قبل و بعد از عملیات «وعده صادق» تقسیم شد سفارت رژیم صهیونیستی در استکهلم هدف قرار گرفت روسیه حملات گسترده اوکراین با ده‌ها پهپاد و شهپاد را خنثی کرد گفت‌وگوی تلفنی رئیس جمهور با استاندار خراسان رضوی| پیگیری وضعیت امدادرسانی به سیل‌زدگان تعطیلی محور‌های گردشگری، تفریحی و بوم‌گردی مشهد تا روز دوشنبه (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

انتخابات؛ مهمترین موضوع سیاسی و ملی کشور

  • کد خبر: ۲۱۱۸۴۲
  • ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳
انتخابات؛ مهمترین موضوع سیاسی و ملی کشور
انتخابات نماد مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و در ۴۵ سال اخیر شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور و باشکوه بوده‌ایم.

انتخابات علاوه بر اینکه مظهر اراده، اقتدار ملی و نشانه پایبندی ملت ایران به نظام جمهوری اسلامی است، دارای ارزش راهبردی و معرف الگوی مردم سالاری دینی به جامعه جهانی است.

بی تردید حضور حداکثری و در عین حال آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رأی، به عنوان عاملی بازدارنده در برابر نقشه‌های شوم و شیطانی دشمنان ایران اسلامی و عامل مؤثری برای امنیت پایدار و مقابله با جنگ اقتصادی، تحریم‌های ظالمانه و حل مشکلات گوناگون کشور خواهد بود.

جامعه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران نیز همگام با آحاد ملت شریف ایران با حضور گسترده خود در انتخابات پیش رو، حماسه دیگری را برای امروز و فردای میهن اسلامی رقم خواهند زد.

مشارکت حداکثری و حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو در بالابردن اقتدار نظام جمهوری اسلامی و برقراری امنیت در جامعه موثر است.

انتخابات نماد مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و در ۴۵ سال اخیر شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور و باشکوه بوده ایم و این روند تداوم دارد.

انتخابات امسال مهمترین موضوع سیاسی و ملی کشور است. مقام معظم رهبری نیز در ابتدای سال به مساله انتخابات اشاره و در سخنرانی‌های خود همواره مورد تاکید قرار داده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->